پنجشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۹

خدا صدامو میشنوی یه راه نشونم بده بهم آرامش بده

اشک هام بی اختیار میان دارم فکر میکنم چرا گریه میکنم تنها جواب (واسه تنهایی خودت گریه میکنی) خسته ام میخوام اینجا باشی تنهای تنهام میخوام کنارم باشی به کی بگم به کی بگم دلم میخواد فقط بیای کنارم بشینی توی بغلت خودمو جا کنم و بی حرف بی حرکتی فقط ساعت ها و ساعت ها توی بغلت بمونم اگر دلم خواست تک جمله ای بگم تک جمله ای جوابمو بدی فقط همین به همین سادگی آرزوی بزرگی نیست چیز محالی نیست (چرا هست برای من محاله برای آدم های اطرافم این کار محاله )
کجایی ؟داری چیکار میکنی؟
گریه میکنم
اگر بودی با اون لحن برنده ات میگفتی تمومش کن
با تمام ناشیگریت سعی میکنی اشک هامو پاک کنی میگی سرتو بزار رو شونم
ازم میپرسی چی شده چرا گریه میکنی و من جوابی ندارم بهت بدم سرمو تکون میدم و تو ادامودر میاری و من با مشت میکوبم تو سینت سرمو میزارم توی سینت و محکم بغلت میکنم و زار زار گریه میکنم برای تمام سالهای زندگیم گریه میکنم
خدایا خسته شدم از تنهایی از بی کسی از دور بودن از بی همدم بودن خسته ام
خدایا یه نفرو بفرست
خدایا یکی که همیشه باشه خدایا یکی که دستمو دراز کنم و کنارم باشه
خدایا چیزی که میخوام برای تو کاری نداره تو بزرگتر از این رو هم اگر بخوای انجام میدی خدا چقدر التماست کنم خدا صدامو میشنوی ؟ خدا تو خدای منم هستی بهت نیاز دارم صدامو گوش کن یه راه نشون بده خدا تو منو میشناسی لازم نیست همه چیو برات توضیح بدم خدا تو هر لحظه با منی توی دلمی میدونی چی میخوام
خدا تو که میبینی بهم ریخته ام با کسی حرف نمیزنم شب ها نمیتونم بخوابم نسبت به همه چی خنثی شدم و بی توجه انگیزه ای ندارم خدا مبینی که چقدر عصبیم تمام مدت تنم دستم درد میکنه و مدام بدنم تیر میکشه
چی میخوام مگه از این دنیات ؟

۲ نظر:

  1. سلام منم تنهام
    فکر میکردم یکیو پیدا کردم دوستم داشته باشه باشه عاشقش باشم ولی ...
    غصه نخور تنها نیستی
    mesbah1.001@gmail.com

    پاسخحذف
  2. merc az blog zibaton..harfaton harfe dele mane...in roza faghat azash mikham vase moshkelam ye neshone behem neshone bede ta arom sham toro khoda kheili vase moshkelam 2a konid..harki ino khond to delesh vasam 2a kone toro khoda:(

    پاسخحذف