سه‌شنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۹

ما زن ها خودمون تیشه میزنیم به ریشمون

دلم گریه داره از نامردی شما زن ها
از اینکه  خودت از زیر کار در میری و همش با این تلفن بی صاحاب یه ریز زر میزنی و همش غر میزنی
  اون مغز فندقی تو یکم بکار نمیندازی و فکر نمیکنی که بتونی با یه برنامه به این سادگی کار کنی
من مثل تو نیستم
من وقت کار کار میکنم چون برام وقت مهمه چون دوست ندارم وقتی رو که دارم هدر بدم چون مثل تو بیشعور نیستم و یاد گرفتم کارهای خصوصیمو حرف های خاله زنکی مو خارج از شرکت توی خونه بزنم
من از مغزم استفاده میکنم میگردم تا راه حل رو پیدا کنم چون بلدم آنالیز کنم و مثل توی کودن نمیشینم تا یکی پیدا بشه بهم یاد بده خودم میگردم یاد میگیرم من از همه اونچه دارم استفاده میکنم
گناه من چیه که تو نمیخوای از داشته هات استفاده کنی ؟
گناه من چیه که من حرفمو راست و درست میزنم اما تو فقط زیر آب میزنی
من نه فخر میفروشم نه خودم رو بالاتر از تو میدونم فقط قانون زندگیم اینکه هر کاری از دستم بر میاد انجام بدم همه سعیمو انجام بدم
همه توانم رو بزارم تو خودت دوست نداری از همه توانت استفاده کنی
آدم باش (میدونم نیستی )
حرف میزنی صبر کن و جوابشو گوش بده بعد دوباره زر زر کن
*دوستم میگه من بد رفتار کردم قبول اما من چیزی بجز حقیقت نگفتم کاری بجز وظیفه ای که به عهده ام گذاشتن انجام ندادم

خود شیرین نیستم اما تو تمام کارهای منو خود شیرینی میبینی چون تو خودت هر کاری رو با منظور انجام میدی چون برات قابل فهم نیست که یه نفر یه کاری رو فقط بخاطر کمک به دیگران انجام بده چون تو فقط به سود خودت فکر میکنی
وقتی کارم رو شروع کردم میخواستم دوست پیدا کنم میخوام با تک تک شما دوست باشم
فکر میکردم میشه اما الان میدونم اشتباه کردم
باشه دیگه سعی نمیکنم  نه حرفی میزنم نه کاری میکنم فقط خودم و خودم
ک و ن ل قت به جهنم که یاد نمیگیری من بلدم و کارم و انجام میدم نتیجه هم معلومه اون دیگه دست من نیست تو نمیتونی منو وادار کنی چیزی رو که بهش ایمان دارم و پایه زندگیم رو بر اساس اون گذاشتم انجام ندم تو نمیتونی زندگی منو مشخص کنی به درک دوستیتون ارزونی خودتون
من تنهابودم و بهش عادت دارم اینم روش
از اینکه هم جنس تو هستم خجالت میکشم از اینکه چون تو اینطور رفتار کردی و همه فکر میکنن تمام زن ها همین هستن متنفرم
من از جنس تو نیستم  من جنس خودمم مستانه ام
خدای من تا امروز بزرگ بوده از این به بعد هم بزرگه من راه خودمو میرم تو راه خودتو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر