شنبه، تیر ۱۲، ۱۳۸۹

تف به این زندگی

دلم می خواد با یکی حرف بزنم حوصله ام سر رفته
1_زنگ میزنم به دوست صمیمی خونه نیست گوشیشو میگیرم یادم میاد گفته گوشیش افتاده  توی دستشویی و سیکارتش سوخته هنوزم درست نکرده شماره موبایل شوهرش رو دارم میدونم باهم هستن اما دلم نمیخواد با شوهرش حرف بزنم حوصله ندارم
2_شماره یه دوست قدیمی رو تا دونه یکی مونده به آخر میگیرم مدت هاست ازش بی خبرم الان زنگ بزنم اخه چی بگمبعد این همه مدت
3_دوستی رو میخوام که باهاش راحت بودم چند بار باهاش تماس گرفتم اما اون تمایلی به ارتباط نداره و از وقتی ازدواج کرد رفته شهرستان شماره ای ازش ندارم موبایلشم بی خیال میدونم نمیخواد دوستیمون ادامه داشته باشه
4_بهش اس ا م ا س زدم حوصله ام سر رفته میخوام برم بیرون میای ؟میگه خونه ام دارم فوتبال میبینم
5_تلویزیون رو روشن کردم فوتبال آرژانتین و المان از هردو متنفرم دعا میکنم میشه هر دو ببازن میدونم نمیشه و یکی برنده میشه از هر دو بدم میاد مخصوصا آلمان
6_حالا چیکار کنم تنهایی برم بیرون ؟کجا برم ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر