دوشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۹

دوستت دارم چون .....

من همه سعیمو کردم و تونستم با تو باشم هرچند کوتاه بود هر چند کافی نبود اما از هیچ بهتر بود
چرا میپرسی که دوستت دارم ؟چرا وقتی میگم آره میگی که اخلاقت گنده و بد تر از این هم میشه که دوستت نداشته باشم
وقتی ازت درباره رفتار مقابلت و اینکه اگه الان گم شده ات پیدا بشه چیکار میکنی پرسیدم به چی فکر کردی
میدونی چیه من تو رو دوست دارم به عنوان یه دوستی که هرچی بخوام میتونم بهش بگم به عنوان کسی که در مقابلش خود خودم میشم کسی که وقتی حرفی بهش میزنم زشت یا زیبا بعدش به این فکر نمیکنم فلانی درباره من چی فکر میکنه یا اینکه تصورش از مستانه خراب میشه
با تو تمام سیاهی فکر هامو هم در میوم میزارم
این واسه آدمی مثل من یه موهبت بزرگه
پس دوستت دارم
با همه نساختن هات با همه بد قلقی هات با همه تنبل بازیات با همه بد دهنی هات با همه اختلاف عقیده ای که با هم داریم با همه بد قولی هات و وقت کمت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر