شنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۸۸

دیگه پر رو تر از این .زیر آسمان خدا

میدونی یکی از خوبی های با او بودن اینه که میتونی چیز های جدیدی رو تجربه کنی اتفاقاتی که تا پیش از این حتی یک بارم تصورشو نمیکردی
ارزشش رو داره
ارزش اینکه دعوات کنن ارزش اینکه اشکتو در بیارن
داره بهم خوش میگذره درسته که وقت کمی داره و با من بودنش محدوده (تازه از این به بعد هم محدود تر میشه )اما وقتی هست بهترین ساعت ها و لحظه هارو داریم

دیروز یه بحث کوچولو کردیم یعنی حرفی زد و منم ناراحت شدم و مثل بز گر راه افتادم واسه خودم تند تند راه رفتن اونم عصبانی شد و داغ کرد و ....

* عزیزم یاد بگیر با کار های خیلی کوچیک میتونی نشون بدی که به طرف مقابلت اهمیت میدی
** اصلا من دوست دارم وقتی چیزی رو احساس میکنم و به دلم میشینه بگم بهت حالا هی بگن این حرفایی که میزنی پر روش میکنه به جهنم اگه با این چیزا میخواد پر رو بشه بزار بشه من دوست دارم بگم اصلا هم مهم نیست چی میشه
*** مهتاب بی نظیره
**** به من میگه بی غیرت خب من که نمیتونم دست و پاتو ببندم تازه دست و پاتم ببندم بازم بخوای میتونی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر