چهارشنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۸

خود خودم I myself

خودم
بارها شنیدم که میگن ما تورو برای خودت میخواییم
خب این خود چیه ؟
معانی زیادی داره خود من شامل هر چیزی که به من ربط داره میشه
ج س م من . روح من . فکر من . منافع من . عقاید من . شخصیت من . نظرات من . ........... اوه ه ه کلی میشه میگفت که همه شامل خود من میشن

پس منظورت از اینکه میگی منو برای خودم میخوای میتونه هر کدوم از این ها به تنهایی یا همه باهم باشه
میتونی فقط منو برای ج س م م بخوای میتونی
میتونی منو برای احساسی که در تو بوجود آوردم بخوای
میتونی منو برای طرز تفکری که دارم بخوای

خیلی پیچیده نیست اما به اون آسونی هم که تو میگی نیست

*واقعا تا مرز گریه رفته بودم ها اگر زنگ نمیزدی
این روزها پر از استرس شدم هم بخاطر شرایط کاریم که یه اتفاقاتی داره میافته و هیچ کس به من نمیگه هم بخاطر وجود تو

۲ نظر:

  1. به نظر من پسر ایرونی با دختر فقط بخاطر س*ک*س دوست میشه
    بدبخت تر از پسر ایرونی هیچ جایی نداریم
    همش هم دروغه که من تورو بخاطر خودت میخوام نه جسمت
    یک ماه اگه به پسر ایرونی اجازه ندی بهت نزدیک بشه یا ولت میکنه یا با کسی دیگه دوست میشه
    پسر ایرونی تو یک کلمه یعنی شهوت
    ببخشید که رک میگم چون همجنس هامو میشناسم

    پاسخحذف
  2. میدونم دقیقا منظور من همین بود
    اگر پسر های ایرانی آزاد بودن و روابط آزاد داشتن میشد مثل پسر های جاهای دیگه دنیا روشون حساب کرد

    پاسخحذف