پنجشنبه، آذر ۱۹، ۱۳۸۸

محاکمه در خیابان

اولین جمله ای که با دیدن فیلم گفتم
(پولاد چقدر چاق شده )اما همچنان عالی بود
بازی حامد بهداد توی همون قسمت کوتاه عالی بود حسش رو بطور کامل به آدم منتقل میکرد از ثانیه ثانیه اش لذت بردم
از بازیگر نقش عروس خوشم نیومد در حد همبازی شدن با پولاد نبود و ناشی بودن از سر و روش میبارید خوندم که از شاگرد های کلاس بازیگری کیمیایی بوده
نیکی کریمی هم معمولی بود
فروتن هم با تمام علاقه ام بهش بسیار معمولی بود و چیز خاصی توی بازیش وجود نداشت و تنها نقطه مثبتش تیپ جدیدش بود
از جمع 4نفره ای که برای دیدن فیلم رفتیم فقط من راضی بودم بقیه ناراضی بودن که بیشتر از این از کیمیایی انتظار داشتن توی سالن هم خیلی هارو دیدم که وسط فیلم بلند شدن و رفتن
یه چیز جالب برای من دیدن یه نمای تازه از خیابون های شهر بود که تا حالا ندیده بودم بزرگ راها از بالا تصویر قشنگی دارن اون خط های کناری که کم کم به خیابون اصلی وصا میشن پل ها ..... همگی برام تازگی داشت
یه چند تا سوتی هم بود که بگم بد نیست
1-از کی تاحالا بدون اینکه سویچ رو چرخوند و ازش استفاده کرد میشه شیشه ماشین رو پایین آورد ؟؟؟؟؟
2-وقتی پولاد داشت با تلفن عمومی حرف میزد فندک و سیگارش رو آخرین سیگارش رو بخشید به اون مرد رهگذر ولی آخر فیلم جایی که با راننده تاکسی داشت حرف میزد از جیبش یه بسته سیگار و فندک در آورد هرچند فندکش متفاوت بود ؟؟؟؟؟؟
3-این همه عروس توی عروسیش اشک ریخت یک نفر محض نمونه نباید ازش میپرسید واس چی گریه میکنه؟؟؟؟
4-اون پسر ها توی عروسی فقط واسه رقصیدن دعوت شده بودن خسته نشدن از اول تا آخر یه مدل وسط مجلس رقصیدن؟
دوست دارم دوباره این فیلم رو ببینم
اما همچنان فیلم حکم و بعد از اون فیلم سربازهای جمعه برای من چیز دیگری است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر