دوشنبه، آبان ۱۸، ۱۳۸۸

این 43 درصدت منو اذیت میکنه

واقعا منظورت از اینکه هی میای میگی من از فلان دختر خوشم اومده و متولد 63 چیه ؟
تو میدونی منم متولد همون سالم و اینکه وقتی دیگران بهت میگن اون از تو بزرگ تره میگی سن مهم نیست تفاهم مهمه هی چپ میری راست میای میگی سن مهم نیست سن حالا چند سال بزرگ تر باشه مگه چیه
پسر خوب اونی که توی دلت میگذره رو من احساس میکنم
خیلی وقت پیش از این یه نفر بهم گفت فلانی (تو)به چشم خواهر بهت نگاه نمی کنه عصبانی شدم و گفتم غلط میکنی در باره اون این حرفو میزنی و من برای اون جای خواهر نداشته اش رو دارم و ما باهم از این حرفا نداریم توی خانواده ما این حرفا نیست و کلی از تو دفاع کردم
اولین بار جلوی شومینه نشسته بودم تو اونطرف تر دراز کشیده بودی یه وری و من داشتم مجله میخوندم یه نگاه سنگین رو روی خودم حس کردم تو داشتی نگاهم میکردی ولی انگار اونجا نبودی یه جای دور بودی همیشه نگاهم میکنی ولی اون سنگینی اولین بار بود
سرمو انداختم پایین و به خودم گفتم اشتباه کردم گفتم از بس فلانی درباره تو چرت و پرت گفته بد بین شدم
اما حالا روز به روز بیشتر میفهمم اشتباه نکردم
خواهش میکنم دست بردار اینطوری نگاهم نکن بزار برادرم باشی من دوستت دارم نمی خوام با این نگاه ها مجبور بشم ازت فرار کنم برام همونی که قبلا بودی باش
بزار کنارت احساس امنیت و آرامش داشته باشم بزار باهات راحت باشم معذبم نکن
نمی خوام وقتی نگاهم میکنی توی چشمت ببینم که برات ..............

۱ نظر:

  1. سئوال شما را در مورد خطرناک بودن گربه برای خانم ها در وب آقا سهیل خواندم... بطور خلاصه بگم این حرفها چرندیاتی است که فقط هموطنان شایع میکنند. خطر نازائی نداره.. یک بیماری هست به اسم توکسوپلاسموز که گربه بعد از خودرن گوشت شکار میتونه به مدت 10 روز در مدفوعش میزبان این انگل باشه که اگر در طی این مدت زن حامله به خاک آلوده شده توسط این انگل دست بزنه و بعد دستش را نشوره و بگذاره دهنش مبتلا به توکسوپلاسموز میشه و ممکنه اگر سیستم مقاوممت بدنش ضعیف باشه بچه اش را بیاندازه. در اصل این انگل در گوشت خام موجود میاشه و گاهی در لبنیات پاستوریزه نشده و حتی سبزیجات. بیشتر کسانی هم که این مرض را گرفتند بعد از دستمالی گوشت خام و نشستن و خوردن یک حبه انگور با همان دست بوده بعد دکتر مربوطه که خودش هم از انسانهای حیوان ستیزه اولین پرسشش اینه که درخانه گربه داری.. اگر بگی آری که وای به حالت اگربگی نه میگه حتما" گربه از آنطرف کوجه رد شده تو را مبتلا کرده.
    عزیزم این حرفها را ندیده بگیر در کشورهای متمدن 85% مردم با گربه زندگی میکنند و همه از ما ایرانیان سالمترند. هر اطلاعی درمورد حیوانات خواستی من در خدمتم.

    پاسخحذف