دوشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۸

سینما شوکول من

امروز بالاخره موفق شدم برم سینما
فیلم بی پولی
قشنگ بود خوشمان آمد
خندیدم و گاهی دمق شدم میدونم برای همیشه توی ذهنم میمونه مثل بوتیک
بهترین تیکه اش بنظرم اونجا بود که ایرج داره با یه خانم میانسال توی اتوبوس درد و دل میکنه و ازش سوال میکنه جایی رو بلده که چیزهای ارزون بفروشه
و اونجا که خانمه ازش میپرسه اون کیسه چیه و میگخ پیداش کردم ببرم خونه دخترم باهاش بازی کنه و خوشش میاد یکی میده به خانمه و باهم شروع میکنن به ترکوندن و تق تق
یا اونجا که ریشش رو نشون میده و میگه به اندازه یه پنج تومنی داره میریزه و صورتش حساسه به هر تیغی نمیسازه
توی این قسمت خیلی چرکولک و هپلیه
اونجاشم که میگه بچه پی پی کرد بامزه بود خیلی بی تفاوت این حرفو میزنه
در کل فیلم قشنگی بود ارزش چند با دیدن رو داره (چندین ماه )
بازی بهرام رادان و لیلا حاتمی عالی بود و رون خیلی طبیعی بازی میکردن فوق العاده بودن
راستی اختلاف سنی بهرام رادان و لیلا حاتمی با همه تلاشی که برای پوشوندنش کرده بودن بازم معلوم بود
اون پسر نقش کر و لال داشت اسم بازیگرش یادم نیست چی چی حمیدیان اونم بازیش قشنگ بود
طراحی لباس هم که عالی لباس های ایرج حرف نداشت حتی جاهایی هم که بد بخت بودن بازم خوش لباس بودن
به شدت منو یاد جاستین تیمبرلیک انداخت
من منظور اون صحنه آخر رو که روی چشم های رادان ثابت شد نفهمیدم
از مدل خونشون هم خوشم اومد سفید بود اما یخ نبود
یک و دو کردن ایرج و شکوه هم جالب بود
اولش شکوه یه دختر احمق بود اما از وقتی فهمید بی پول شدن انگار عاقل شد



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر