چهارشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۹۲

آیینه دق یا من چرا دیگه نمیخوام کار کنم

چیزهای نصفه و نیمه وسایل ناقص و شکسته و ناتمام هر چیز که کمی از آن نباشد 
نامش را آیینه دق میزارم 
مثل گوشی موبایلی که قلمش گمشده 
رژگونه ای که یکی از سه رنگش ترک دار شده (دختر دختر عمه ام با مداد کوبید وسطش)
لیوان عزیزی که لب پر شده 
رو بالتی که زیپش خراب شده 
تی شرتی که لک دار شده 
کفش جیر مشکی پاشنه بلندب که برای پات بزرگ شده 
وو........

آیینه دق ها رو باید دور کرد باید گذاشت جایی که چشمت بهشون نیفته تا جایی که میتونی حتا بندازیشون دور 

آدم ها جاها هم گاهی میشن آیینه دق ه اتفاقی میافته یه حرفی زده میشه یه تیکه از اون فضایی که بود از بین میره میشه آیینه دق 
باید ترکش کرد 

الان محل کارم همین جوری شده مدیرم هم 
شدن آیینه دق 
نمیتونم فراموش کنم مردک چه حرفایی زد 
باید ترکش کنم باید آیینه دق رو دور کنم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر