شنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۱

خائن همیشه به محل خیانت باز میگردد یا یه همچین چیزی

1- الان دیگه حتا یادم نمیاد دقیقا چه سالی بود که بهش گفتم از زندگیم بره 
مزخرف ترین رابطه عمرم 
هر سال دم عید که میشه (الان دیدم بخاطر تاریخ 17 بهمن که قطعش کردم) یه اس ام اس به موبایل مامانم میزنه و میگه خانم فلانی؟ (فامیلی مامانم )
خو احمق کودن میدونی چند سال گذشته میدونی چند تا آدم اومدن تو زندگیم که باهاشون خیلی خوشبخت بودم 
میدونی که آبی که ریخت رو نمیشه جمع کرد 
هدفت چیه ازین کارت ؟ بیماری روانی چه مرگته برو گورتو از زندگیم جمع کن 

2- اینم سالش یادم نیست فقط میدونم بعد از اون کیا اومدن 
هر چند ماه یه بار زنگ میزنه به موبایلم و تا میگم الو یطوری حرف میزنه خوشحال 
منم که مث سگ باهاش حرف میزنم 
ایندفعه گفت میخواستم صداتو بشنوم گفتم خوشم نمیاد زنگ بزنه زدم تو پرش ولی پر رو تر از این حرفاست 
گفتم بیماری ؟ گفت چرا داد میزنی و عصبانی 

خاطر نشان میگردد هر دو گزینه را خودم از زندگیم پرت کردم بیرون 
اتفاقا هر دو هم به یک دلیل اونم خیانت 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر