دوشنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۹

مردي به دختر 5سالش 8 سالش 15 سالش 2 سالش 9 سالش .... تجاوز کرد

نميتونم درک کنم نميتونم هضم کنم نميتونم بفهمم اصلا نميتونم هيچ غلطي بکنم از عهده من خارجه
چطور يه پدر ميتونه با چه فکري با چه ديدگاهي با چه حقي
به يه بچه
به دختر خودش
به دختر خودش
به دختر خودش
اينجاست که گير ميکنم اينجاست که نميتونم ادامه بدم اينجاست که ميخوام بميرم

اصلا اين آدم اسمش پدره ؟ اصلا آدمه ؟
هزار مورد با سن و سال گوناگون با موقعيت هاي متفاوت
بعد ميتونه توي چشم بچه اش زنش نگاه کنه و بازم زنده بمونه ؟
ميتونه سرشو بالا بگيره بگه دختر من ؟
اصلا ميتونه نفس بکشه ؟
آره ميتونه ذلت بشر پست تر و بي ارزش تر از اين حرفاست
هر روز صبح حداقل يه مطلب با اين موضوع ميخونم کي ميخواد تموم بشه کي ميخواد خبر هاي خوش باشه
حالم بهم ميخوره همش تو ذهنم ميچرخه
 پدر بابا
دختر فرزند
گريه دارم ميخوام اونقدر گريه کنم که ديگه چيزي تو ذهنم نمونه همش پاک بشه اما نميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر