سه‌شنبه، مهر ۱۳، ۱۳۸۹

معمولي بد نيست

1-آشتي کرديم هرچند سر سنگينه
کلي چک و چونه زديم باهم
پرسيدم چرا بيشتر سعي نکردي از دلم در بياري چرا دنبالم نيومدي
گفت نميشد من اعصابشو ندارم اينو بفهم

*...........؟
#معمولي بد نيست
*بد نيست يعني خوب نيست ؟مشکلش چيه ؟
#بد نيست يعني بد نيست ديگه

2-ميگن خوشگله و شايد بخاطر خوشگليش انتخابش کرده
آقاي منقاشيان داره زن ميگيره
دختره رو يه بار ديدم نميدونم اونها هم منو ديدن يا نه ولي من ديدمشون
بنظرم دختره خوشگل نبود شايد اين نظر منه معمولي بود اما ظريف بود
از 12 سالگي ميدونستم که يه روز بايد با اين موضوع روبرو بشم هميشه فکر ميکردم عکس العمل ام چيه
از اوايل اسفند وجودش رو احساس کردم فقط حس کردم
فروردين نشونه هاي وجودش رو ديدم
ارديبهشت سر نمايشگاه کتاب مطمئن شدم هست
(اصرار از من که اولين پنجشنبه بريم نمايشگاه و اصرار از اون که به يه نفر قول داده براي اين روز و فرداش با من بريم)
مرداد ديدمشون به طور اتفاقي
شهريور خبرشتوسط يه نفر تاييد شد
اول اين هفته خودشون بهمون خبر دادن (خودش هنوز نه )
امروز اطلاعاتي در موردش دادن

هميشه ميدونستم که علاقه اي هست اهميت ندادم سرم جاي ديگه گرم بود چون مثل روز روشن بود به درد هم نميخوريم
چرخ دنيا چرخيد و خواستم از علاقه اش مطمئن بشم مطمئن شدم بهش نزديک تر شدم و بيشتر فهميدم به درد هم نميخوريم اگر ميخواستم داشته باشمش و باهاش زندگي کنم بايد از يه قسمت بزرگ از آرزوهام ميگذشتم
تنها روزي که براي اولين بار و آخرين بار توي تمام عمرمون کامل بهم نزديک شديم روزي بود که ميخواستم از خودم و گذشتم فرار کنم براي اولين و آخرين باراغوشش رو تجربه کردم و هيچکدوم باور نميکرديم اين اتفاق انقدر ساده بي افته
فرداش همه چيز تموم شده بود هر دو بدون اينکه از ديگري سوال کنيم از اون واقعه حرفي نزديم
اون روز در موردش خيلي چيزها رو فهميدم و ترديدم بيشتر از قبل شد يه جمله اش يادم نميره که گفت
 (بايد  اتفاق بي افته )
بين من و اون اتفاق نيفتاد
براي هم ساخته نشديم  من نخواستم اون نخواست ترديد بود

براي اون اتفاق افتاد با اين دختر
خودمم نميدونم چه احساسي دارم نسبت به اين اتفاق
از چيزي که مطمئنم دوستم داره شايد نه به عنوان انتخابي براي همسري اما دوستم داره به اندازه تمام روزهاي عمرم دوستم داره
 از 26 سال قبل از اينکه اين دختره بياد توي زندگيش دوستم داشته دوستم داره

** 1 و 2 ربطي بهم ندارن
1 بين من و مهندس بوده
2 به من و آقاي منقاش مربوطه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر