سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۹

جانم مثال رودی روان و باقی قضایا

اهم اخبار
1-رفتم واسه مصاحبه یه سوال هایی ازم پرسید من تاحالا بهش فکر نکرده بودم خلاصه کلی چرت و پرت گفتم
جاش دوره یادم رفت ساعت دقیق کاریو سوال کنم
مامان از زمینه کاری من خوشش نمیاد
فکر نکنم قبولم کنن

2- مهندس یه همراه بی نظیره و دیروز کنارم بود و مواظب و نگرانم
نشون به اون نشون که اس زد رسیدی خونه یا نه هنوز

3-احساس میکنم همه جونم بصورت مایع داره ازم خارج میشه حال بدیه خدا نصیب نکنه

4- یه بچه تازه به جمع خانواده اضافه شده طبق معمول این خانواده ما همه از دم پسرزان خاک برسرا
اینم پسره
شیرینه و سفید و کمی بور چشماش مثل تیله میمونه و روشنه

5-این سریال قهوه تلخ خوشمان آمد هر هفته میخریم از این پس
جان مهران مدیری برای ما عزیز است انقدر جان من جان من گفت ما سری دوم رو خریدیم

6- یه کتاب اوژینال که مدت ها چشم انتظارش بودیم به دستمان رسید حالا کی خدا قسمت کنه بشینم سرش واسه ترجمه نمیدونم یک سال طول کشید تا رسید دستم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر