یکشنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۸

دوست صمیمی من تو جای من نیستی و نخواهی بود

تو چه میفهمی احساس منو
تو که هیچ وقت توی شرایط من نبودی تو که همیشه مردی کنارت بوده که عاشقت بوده که دنیا رو برای داشتن تو زیر و رو کرده تو چه میفهمی تنهایی چیه ؟تو چه میفهمی بی پناهی چیه تو همیشه یه پناه داشتی
تو چه میفهمی دروغ و خیانت چیه تو که یارت همیشه باهات روراست بوده نذاشته اب توی دلتت تکون بخوره
تو از خیانت چی میدونی تو که همیشه بی رقیب بودی واسه اون
تو چه میدونی من چه میکشم توی تنهایی خودم تو که دوست منی نزدیک ترین دوستم فقط بلدی بهم بگی وابسته نشو
تو تنهایی منو درک نمیکنی ن ی ا ز م به یه همراه رو درک نمیکنی چون خودت همیش کسی رو داشتی و داری و بی ن ی ا ز ی
تو و اون هر دو همدیگرو دارین با تمام مشکلات زندگیتون در کنار هم خوشبختین
تو مردی رو داری مه همه جوره میشه روش حساب کرد حتی منی که فقط دوستتون هستم هم میتونم روی اون حساب کنم چه برسه به تو که همه زندگی و عشقش هستی

من هیچ وقت چنین ادمی توی زندگیم نداشتم همیشه دنبالش بودم اما تا امروز پیدا نکردم
عزیز من هر دو میدونیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر