پنجشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۸۸

امید

یه روزی که نا امید بودم فکر میکردم دیگه تا آخر عمرم نمیتونم بیبینمش و هرچی حساب کتاب میکردم میدیدم امکان اینکه من بازم اونو ببینم 1 در یک میلیون هم کمتره

اما فقط 6 ماه بعدش بود که اونو دوباره توی جایی که کمترین احتمالش بود دیدم

باور نکردنی بود که از بین این همه جایی که امکان رفتن رو داشت دقیقا اونی رو انتخاب کرد که منم اونجا بودم

حالا بازم فکر میکنم که احتمال دیدنش این بار هم مثل دفعه قبل 0 درصده
تا آخر عمرم و ناراحتم


اما
اگر خدا یه بار این شانس دوباره دیدن رو توی نا ممکن ترین محل بهم داد چرا دوباره تکرارش نکنه


تا آخر عمرم وقت دارم که یه بار دیگه این شانس بهم داده بشه و مطمئنم که میشه


فقط یه مسئله میمونه اونم پاشنه آشیل منه

من اصلا آدم صبوری نیستم و بسیار هم عجولم

خدا

دفعه پیش 6 ماه طول کشید این بار میشه زودتر باشه لطفا
مرسی بوس
البته حالا زودتر هم نشد اشکال نداره فقط حتما ببینمش کافیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر