چهارشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۸۸

همسر من نه همسر تو

دوست داشتم امروز از مامانم یه سوال بپرسم اما نتونستم دوست دارم باهاش حرف بزنم

مامان چه تصویری از یه پسر به عنوان همسر من داری ؟

هیچ وقت از خودت پرسیدی من چه تصویری از همسرم دارم ؟ من چی دوست دارم من چی میخوام ؟

چند روز پیشا براش آهنگ جدید تتلو رو گذاشتم یعنی من هر روز گوش میدادم میشنید اما اون روز دقیق و کامل بهش گوش داد و براش جالب بود خوشش اومد
دیروز هم تصویرشو دید و با تاکید سوال کرد این مو بلندس گفتم آره

چه طوری بهت بگم من از این مدل لباس و سر و وضع خوشم میاد دوست دارم همسرم اینطوری باشه ظاهرش

به قول شما عجق وجق و مو سیخ سیخی

و حتی دوست دارم گوشش رو سوراخ کنه و یه گوشواره تک نگین به گوشش باشه

من واقعا دوست دارم و برام هیجان انگیزه لذت میبرم این جوری بودن رو و اشکالی هم در این نمیبینم

شما چرا بد برداشت میکنین چرا توقع منو در نظر نمیگیرین و حرف و مدل خودتون رو میخوایین به عنوان همسر به من قالب کنین

آقا من میخوام باهاش زندگی کنم هر روز چشمام به چشمش بی افته و کنارم باشه

باورتون نمیشه من از دیدن یه مدل به خصوص کفش که به نظر شما عالیه و عادیه حالم بد میشه
چه برسه به چیز های دیگه



*این ها سوای اخلاقش هست منظورم فقط تیپ و مدل لباس پوشیدن هست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر