سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۸

عنوان نداره

زنیکه آشغال عوضی فقط همین مونده که توی کثافت که لیاقت یه تف توی صورتت هست واسه من لقمه بگیری

مرده شور خودتو و ایل و تبارت رو ببرن

تو اگه آدم بودی وضع زندگیت این نبود

از ادم های عوضی و بی ربطی که به خودشون اجازه میدن توی زندگیه دیگران سرک بکشن و به اسم خوبی کردن توی زندگیم دخالت کنن حالم بهم میخوره دوست دارم روشون بالا بیارم

برو گم شو زندگیه من به تو مربوط نیست که تو بخوای برام دنبال شوهر بگردی
ایکبیری تو اگه عرضهو فهم و شعورت میرسید دختر های خودتو بد بخت نمی کردی

نکبت من تورو آدم حساب نمی کنم بخوام بهت سلام کنم اونوقت تو به چی فکر میکنی و تازه این همه هم زنگ میزنی و از مامان طفلکم سوال جواب میکنی
اونم که بلد نیست نه بگه همین طور ادامه میدین

یعنی چی که هر بی سر و پایی بخودش اجازه میده توی یکی از مهمترین مسائل زندگیه آدم دخالت کنه آخه عنتر خانم تو اصلا چقدر منو میشناسی که یه همچین پیشنهادی میدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر