سه‌شنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۰

مخاطب خاص با شما هستم خودِ خودِ تو،حالا الان باز بیا سوال کن

انقدر پا پی من نشو انقدر سوال پیچم نکن انقدر تحت فشارم نزار یه وقت
هایی بزار به حال خودم باشم با سکوتت همراهم باش هی نپرس کجایی چیکار
میکنی وقتی چیزی رو توضیح نمیدم هی سوال نپرس هی جواب نخواه بزار خودم هر
وقت دوست دارم برات توضیح میدم
نخواه کمکم کنی وقتی نمیخوام ،با این کارت کمکم نمیکنی ،بهم نشون میدی که
من نمیتونم گلیم خودمو از آب بکشم
نشو مامانم که بجای من فکر میکنه چی برام خوبه .من خودم از همه بهتر
میدونم چی برام خوبه و الان چی لازم دارم
حدتو خودت تشخیص بده قبل از اینکه منو عصبانی کنی
وقتی میگم تنهام بزار، تنهام بزار چون خودم حالم که خوب بشه بر میگردم
یه وقتهایی که حالم بده تو باید کنارم باشی اما یه وقتهایی ام که حالم
بده تو نباید کنارم باشی باید تنها باشم اینها رو تشخیص بده هی سوال نکن
چرا حالت بده اگه بخوام تو بدونی قبل از اینکه تو سوال کنی خودم برات
توضیح میدم
سعی کن یاد بگیری از لحن حرف زدنم از جواب دادنم که چه کاری بهتره
وقتی عصبانیم سر به سرم نزار مزه نریز دارم باهات جدی حرف میزنم جواب جدی
میخوام وقت شوخی نیست اینها رو هم باید توضیح بدم ؟
تو اگه درست به حرفام گوش بدی و دقیقا همونی رو که ازت میخوام انجام بدی
بهترین کار رو برام کردی سعی اضافی نکن
بزار خودم باشم نه اونطور که تو میخوای
خسته شدم از بس خودمو توضیح دادم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر