دوشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۰

هر که در این درگه مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند

+تویی و ـ منم
۱/
+اصلا واسه چی چک میکنی؟حق نداری دیگه چک کنی اینکارو نمیکنیا .چک می کنی
منو یعنی بهم اعتماد نداری
ـ وقتی چکت میکنم که دلم برات تنگ میشه
+ پس هر روز داری چک میکنی
- اصلا ایرانسل باید یه سیستم بزاره بشه فهمید خوابی بیداری بگه حالت
خوبه بده خسته ای بی حوصله ای ؟
+ حتما طرحتو به ایرانسل بگو همه شما زنها مثل همید
چکم کنی جواب نمیدما
ـ تو که نمیفهمی من دارم چکت میکنم که جواب بدی یا نه
۲\
هر که در این درگه مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند
با تو چه کردم؟تورو که هیچ کس رو به اندازت دوست ندارم تورو که هیچ کس رو
به اندازت نمی خوام تو که به هیچ کی به اندازه تو اعتماد ندارم با هیچ کی
به اندازه تو راحت نیستم
تو که دیروز هیچ کس رو بجز تو نداشتم که وقتی گریه می کردم و احساس بی
پناهی میکردم و ترسیده بودم فقط تورو داشتم بهت زنگ بزنم بگم چه بلایی
سرم اومده زار زدم و صدات کردم گفتم هر جایی بیا پیشم آرومم کردی گفتی
همین الانم راه بی افتی دو ساعت دیگه میرسی اونجا گفتم خب باشه( که یعنی
نیا پس)وگرنه یه بار دیگه گفته بودم تو راه بودی برسی بهم
یه وقت هایی از خودم بیزار میشم بخاطر تو (شیم آن می) که در حقت چیکار
میکنم تو که از خودم برام بیشتر میخوامت
تو که منو خوب میشناسی که زیر و بم اخلاقم دستت که از کوچکترین حرکاتم می
فهمی چمه دردم چیه چی میخوام که از نوع کلماتی که باهات دارم حرف میزنم
حالمو می فهمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر