یکشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۹

قصه این کتاب و من

بالاخره خریدم
من یک ساله بودم که جلد یک و دو این کتابو بهم هدیه دادن و توی صفحه اولش
برامچند خطی نوشتن دلیل این هدیه معلوم نیست و از خودشم پرسیدم بعد این
همه سال اصلا یادش نبود چیکار کرده دوم راهنمایی بودم که خوندمش و مجذوبش
شدم بارها خواستم جلد دوم به بعدش رو بخرم نشد چون زیاد بودن و برام گرون
میشد منم اون روزها چنین پولی نداشتم جسته گریخته چند جلد بعدی رو خوندم
شاید تا جلد شش یا هفت اما تمومش نکردم بعد رفتم دانشگاه و یکی از
دوستای اون زمانم گفت بقیه اشو نخون حالت گرفته میشه منم نخوندم اما
هنوزم دلم پی اش بود و هر بارخواستم بخرم گرون بود و بی پول بودم آخرین
بار چاپی پیدا کردم که قیمتش برام مناسب بود اما اون روز به اندازه کافی
همرام نبود همه پولمو خرج کرده بودم دفعه بعد که با پول رفتم تموم شده
بود و تا مدتی چشم میگردوندم اما نبود تا امروز که دلو زدم به دریا و
خریدمش هرچه بادا باد فوقش آخر ماه پول کم میارم اما این بار از دستش
نمیدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر