یکشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۹

وابسته نشو

دوستم داری انکار میکنی عیبی نداره
راحت باش
اگر تو اینطوری راضی تری من حرفی ندارم
منکه دیدم من که لمس کردم دوست داشتنم رو

وابسته نشو میدونم این حرفو بیشتر از اینکه به من بزنی به خودت میگی
خیلی جلوی زبونمو گرفتم که نگم بهت وابسته نیستم دل بسته ام آخه حوصله بد اخلاقی کردنت رو ندارم هربار بگم یا کوچکترین اشاره ای کنم به دوست داشتنت بد اخلاق میشی

مرسی برای آرامشی که بهم دادی
من که میدونستم درمان این درد پیش توست اما تو باور نمیکنی

آرزو میکنم یه کار خوب پیدا کنی یه کاری که خوشحالت کنه
ببخشم که درکت نکردم و نمیدونستم توی چه شرایطی هستی وگرنه اینقدر جفتک نمی انداختم
خب زود به زود میخوام  دوست داشتنت رو ببینم چون به زبون نمیاری تنها راهش دیدنه باطری من زود به زود شارژش تموم میشه
بعد شروع میکنه جفتک انداختن
وابسته نشو (انقدر این جمله رو میگم تا از رو بری ) وابسته نشو

*برای دو نفر آرزو میکنم کار دلخواهشونو پیدا کنن

۲ نظر:

  1. اینقدر شبیه روزهای جوانی من است اتفاقاتت که گاهی سعی می کنم نخوانمت... تو تمامی نفرتی را که ار مریم 19 ساله دارم در من زنده می کنی... جمله کشنده من "خودت رو اذیت نکن " بود و اس ام اس های نیمه شب و بوسه های قبل از مهمانی ....امروز تمام آرزویم این است که آن روزها را از خاطره ام پاک کنم... به تو هم می گویم اگر مردی زنی را بخواهد هیچ چیز هیچ کس نمی تواند منصرفش کند یا جلوی فاش شدنش را بگیرد... تو را به خدا اشتباه من را تکرار نکن تا می توانی دلت را بردار و فرار کن

    پاسخحذف
  2. همه حرف هایی که میگین قبول دارم امایه سوال دلم رو بردارم و کجا ببرم ؟ دل باید یه جایی باشه یه جای امن

    پاسخحذف