پنجشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۸

خوابم یا بیدارم

از آرامش شب لذت میبرم و موقعی که همه خوابیدن و روز براشون تموم شده تازه واسه من آغاز میشه

کار خاصی هم ندارم گاهی فقط واسه خودم فکر میکنم گاهی کتاب میخونم گاه گاهی فیلم میبینم

من راضیم و این ودلی رو دوست دارم

اما مامانم همش به جونم غر میزنه و هر روز بهم میگه دیشب تا فلان ساعت بیدار بودی زندگیتو خراب میکنی .........

تازشم هفته پیش مثل بچه ها برای اینکه منو راضی کنه زود بخوابم بهم گفت اگر یک هفته زود بخوابی مثلا 2 بخوابی اونی رو که خواستی برات تهیه میکنمم

منم اون شب خوابم میومد زود خوابیدم طفلک فکر کرد میخوام برنامه اشو اجرا کنم صبحش خوشحال بود

یه جا توی یه مقاله هم خوندم که این کاملا عادیه و سرشت طبیعی من اینطوریه و هیچ آسیبی هم به زندگیم نمیزنه حالا اگر بقیه متوجه شدن

تازه به آدم برچسب هم میزنن که خوابت زیاده و تنبلی و .......

باور نمیکنن منم 8 ساعت یا حتی کمتر میخوابم مثل اون ها فقط موقعش فرق داره مثلا اونها از 12 میخوابن تا 6 صبح

من از 6 صبح میخوابم تا 12 ظهر

جدیدا بدجوری روی اعصابم با کفش پاشنه دار قدم میزنن سر خواب و بیدارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر