پنجشنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۹

دوست داشتن راهای گوناگونی داره .آقای راننده .خوشحالم خیلی خوشحالم

ورق هایی که امروز صبح لازم داشتم رو دیشب توی کیفش جا گذاشتم قرار بود صبح زود قبل از رفتنم بیاره برام بگذریم که دیر کرد و من یکم بد اخلاق شدم و گفتم بهش بی مسئولیتی (بعدش معذرت خواهی کردم )
خداحافظی کرد وپیاده رفت هرچی گفتم از مسیری که من میرم بیاد نیومد گفت لقمه رو دور سرش نمی چرخونه (بی ذوق ) رفت من ایستادم سوار تاکسی شدم بهش که رسیدم سرم پایین بود توی کیفم داشتم وسایلم رو جابجا میکردم صندلی جلو نشسته بودم و مسافر دیگه ای نبود
همین که رد شدیم اس ام اس زد
(یارو راننده هیزه حواستو جمع کن پر رو بازی در نیاره )
یه حس قشنگ بهم منتقل شد بد بخت راننده مال این حرفا نبود اما اینکه اون نگرانه و اینجوری میخواد نشون بده که براش اهمیت دارم مزه شیرینی داره (این غیرتش دوست داشتنیه )
شیرینیش جوری میمونه که هر بار بهش فکر میکنم لبخند میاد رو لبم
میدونم که براش اهمیت دارم
این آدم تنبل بخاطر من از خوابش زد و صبح زود خودشو رسوند ارزش اینکارهارو میدونم و لذت بخشه برام و ازش ممنونم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر